Podvojné účtovníctvo a zostavenie účtovnej závierky pre s r.o.

Mesačné vedenie podvojného účtovníctva a mzdového účtovníctva pre subjekty so slovenskou daňovou rezidenciou. Okrem podvojného účtovníctva sa naši odborníci starajú aj o účtovné výkazy a o zostavenie účtovnej uzávierky.

Pre transparentnosť, okamžitý prístup k údajom a bezpapierovosť budeme od roku 2022 viesť aj digitálne podvojné účtovníctvo a administratívu.

Prejsť na službu:

Ready made spoločnosti s. r. o. na predaj

Naša účtovná prax sa zaoberá aj predajom spoločností na kľúč, bez dlhov a záťaží. Takáto "spiaca spoločnosť" čaká na nového konateľa, na ktorého môže byť spoločnosť prevedená. Spoločnosti registrované ako platcovia DPH majú číslo DPH EÚ a majú nárok na vrátenie DPH. Ready-made spoločnosť si vyberajú tí, ktorí sa nechcú obťažovať so zakladaním spoločnosti alebo potrebujú spoločnosť so skúsenosťami, pretože potrebujú žiadať o dotácie. Daňové sadzby na Slovensku sú tiež výhodnejšie ako v niektorých krajinách.

Činnosti spoločností zahŕňajú maloobchodné a veľkoobchodné činnosti, sprostredkovanie tovaru a služieb, marketing a IT služby. Rozsah činností je možné podľa potreby rozšíriť.

Založenie s r.o. – vybavenie príslušných dokumentov

Či už ste jednoosobová alebo viacosobová spoločnosť, naši účtovníci sú zvyknutí riešiť proces založenia slovenskej spoločnosti. Preto si môžete byť istí, že pre vašu spoločnosť vytvoríme pevné základy. Založenie spoločnosti na Slovensku zvyčajne trvá 8-10 dní a medzi prvé úlohy patrí názov spoločnosti, sídlo, rozsah činností a vymenovanie konateľa (konateľov).

Administratíva spojená so založením spoločnosti na Slovensku môže byť pre laika zdĺhavým a komplikovaným procesom. So skúseným účtovníkom sa preto v priebehu niekoľkých minút zorientujete v spleti zákonov, ktorých rutinnou úlohou je založenie spoločnosti.

Pre spoločnosti, ktoré nepotrebujú pobočku alebo sklad, je vzdialené sídlo, ktoré s nimi nie je fyzicky spojené, pohodlným a bezpečným riešením. Odtiaľto sa tiež vybavuje komunikácia s úradmi, pričom všetka korešpondencia je k dispozícii v elektronickej podobe. Tá je k dispozícii v rámci služby sídla po založení slovenskej spoločnosti.

Registrácia na daň z pridanej hodnoty (DPH)

Väčšina slovenských firiem má povinnosť platiť DPH. Aby sa firma stala platiteľom DPH, musí sa podať žiadosť, ktorú preskúma daňový úrad. Spoločnosti, ktoré sú menej dôveryhodné, môže daňový úrad požiadať o zaplatenie zábezpeky. Pomôžeme vám s úspešnou a bezproblémovou registráciou pre DPH. Pre firmy registrované pre DPH však vyplývajú aj určité povinnosti a vyžaduje sa pravidelné zostavovanie finančných výkazov.

Vypracovanie kontrolného výkazu

Každá právnická osoba (spoločnosť) registrovaná pre DPH musí podať kontrolný výkaz do 25 dní po skončení zdaňovacieho obdobia. Kontrolný výkaz bol pôvodne zavedený na odhaľovanie daňových únikov. To znamená, že spoločnosť musí spolu s daňovým priznaním predložiť kontrolný výkaz, v ktorom podrobne uvedie záznamy o vystavených a prijatých faktúrach. Kontrolný výkaz pomôže identifikovať akékoľvek výdavky, ktoré mohli byť započítané dvakrát, alebo faktúry, ktoré mohli byť vystavené nesprávne.

Vypracovanie súhrnného výkazu

Súhrnný výkaz je mesačný alebo štvrťročný dokument, ktorý spoločnosti registrované pre DPH predkladajú daňovému úradu (ďanový úrad), ak dodali služby alebo tovar do iných krajín EÚ. Súhrnný výkaz je pomerne jednoduchý na zostavenie, pretože obsahuje základné informácie o poskytnutých službách a predanom tovare.

Vypracovanie ďanového priznania právnickej osoby

Daňové priznanie je ďalším míľnikom v živote každej spoločnosti, keď podáva správu o svojej činnosti za uplynulý rok. V daňovom priznaní sa odráža nielen výkonnosť spoločnosti, ale aj odbornosť účtovníka. Mnohé zákony zabezpečujú, aby sa od základu dane odpočítali výdavky súvisiace s činnosťou spoločnosti. Ich znalosť si však vyžaduje prax, ktorú nemajú všetky účtovné firmy. Zaväzujeme sa zabezpečiť, aby bolo vaše daňové priznanie vypracované v súlade so zákonom a aby ste maximálne využili výhody, ktoré zákon ponúka. Naši účtovníci na takéto možnosti upozorňujú už pri vedení podvojného účtovníctva a výsledkom spoľahlivého a presného vedenia účtovníctva je optimalizované daňové priznanie.

Mzdové účtovníctvo a administratíva súvisiaca so sociálnou poisťovňou

Dnes sa už neoplatí zamestnávať na vedenie mzdového účtovníctva samostatnú účtovníčku. Väčšina malých a stredných podnikov volí externé mzdové účtovníctvo. Presné a bezproblémové vedenie mzdového účtovníctva a administratívne činnosti súvisiace so sociálnou poisťovňou, aby ste sa vy mohli zaoberať už len pracovnou silou. Vedenie záznamov, oznamovacie povinnosti a mzdové účtovníctvo môžete mať v bezpečných rukách.

Vypracovanie účtovnej uzávierky

Zostavenie účtovnej súvahy je zložitá úloha, ale poskytuje presný obraz o tom, "ako sa spoločnosti darí". Presne zobrazuje majetok spoločnosti a jeho zdroje.

Vypracovanie účtovnej súvahy je nielen zákonnou povinnosťou, ale aj spätnou väzbou pre manažéra spoločnosti o tom, ako sa rok skončil a čo možno očakávať v budúcnosti. Vypracovanie účtovnej súvahy poskytuje reálny obraz o zmenách v živote podniku a o trendoch, ktoré sú dôležité pre vlastníka (vlastníkov).

Registrácia na daň z príjmov

Registrácia na daň z príjmov fyzických osôb je povinná pre samostatne zárobkovo činné osoby a právnické osoby (spoločnosti). Týmto spôsobom získa osoba daňové číslo (DIČ), ktoré ju identifikuje na daňové účely.

Evidencia vozidla v podnikanía dan z motorových vozidiel

Zaviazaním sa k nákupu vozidla spoločnosť nielen získa nové vozidlo, ale aj zníži svoje náklady. DPH z vozidla zakúpeného pre vašu spoločnosť je možné vrátiť a náklady s ním spojené - údržbu a tankovanie - je možné tiež odpísať do nákladov.

Okrem údržby vozidla však podliehate aj daňovej povinnosti a každý rok musíte v rámci daňového priznania zaplatiť daň z motorových vozidiel. Daň z motorových vozidiel sa líši v závislosti od objemu motora. Naši účtovníci vám pomôžu zaregistrovať vaše vozidlo, odpísať náklady a priznať daň z motorových vozidiel

Spracovanie zápisov a zmien v spoločnosti

V živote spoločnosti je mnoho zmien, ktoré sa musia nahlásiť príslušným orgánom. Ich riešenie zahŕňa papierovanie a komunikáciu. Pre našich klientov najčastejšie vykonávame tieto zmeny v histórii ich spoločnosti:

• oznámenie o vymenovaní nového alebo odvolaní starého generálneho riaditeľa
• zmena preukazu totožnosti konateľa
• zmena sídla
• zmena názvu spoločnosti
• zmena alebo rozšírenie činností spoločnosti
• a ďalšie úlohy podľa potreby.

Pomoc vo vybavení daňovej rezidencie

Aby ste mohli mať spoločnosť na Slovensku, nemusíte byť občanom Slovenska ani sa zdržiavať na Slovensku po celý rok. Daňová rezidencia presne vyjadruje, ku ktorému štátu má osoba daňový vzťah Teda, kde zaplatíte svoju daň.

Daňová rezidencia sa určuje na základe zákona. Keďže ide o zložitý pojem, na určenie daňovej rezidencie je vždy potrebné osobné poradenstvo.

Virtuálne sídlo a sledovanie schránky

Dnes môžete začať podnikať bez toho, aby jedinou viditeľnou vecou bola poštová schránka. Služba registrovaného sídla v podstate "umiestni vašu spoločnosť tam, kde ju chcete mať". Na daňové účely, štátne dotácie a výzvu na predkladanie ponúk je dôležité, v ktorej krajine, kraji a okrese sa vaša spoločnosť nachádza. Okrem služby sídla je základnou službou prijímanie, skenovanie, ukladanie a preposielanie pošty príslušným osobám.

Podvojné účtovníctvo a bezproblémová administratíva optimalizovaná pre podnikanie

Dobrý účtovník vás bude informovať o najnovších možnostiach. Spoľahlivý účtovník je k dispozícii a svojho klienta vníma ako partnera. Mnohí naši partneri považujú našu spoluprácu za úspešnú. Požiadajte o bezplatnú konzultáciu, aby ste pre vás našli najlepšie riešenie!

BANISA s.r.o.

Hlavná 56/A, 943 01 Štúrovo